Service

Vind antwoorden op veelgestelde vragen over onze klantenservice, ondersteuningskanalen en beschikbare diensten om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt bij het gebruik van ons platform.

Platform Status
Er zijn geen bekende problemen
Wo, 30 Okt, 2024 om 12:30 PM
Een probleem melden
Als gebruiker van ons Ovatic-platform moedigen we je aan om eventuele bugs of problemen die je tegenkomt aan ons door te geven.  Een duidelijke bugmelding ...
Do, 26 Okt, 2023 om 9:12 AM
Probleem melden bij de servicedesk buiten kantooruren
Het is belangrijk om eventuele problemen die je tegenkomt met ons Ovatic-platform zo snel mogelijk te melden, zelfs buiten reguliere kantooruren.  We be...
Di, 30 Mei, 2023 om 12:41 PM
Wanneer wordt mijn vraag behandeld?
Bij Ovatic staat klanttevredenheid hoog in het vaandel, en we streven ernaar om een probleemloze ervaring te bieden.  Bugs kunnen echter soms optreden, ...
Di, 30 Mei, 2023 om 12:11 PM
Hulp op afstand aanvragen (Teamviewer)
Wij gebruiken Teamviewer om te verbinden met uw bureaublad. Open de volgende link: https://get.teamviewer.com/62yqkn7 Teamviewer wordt gedownload, ...
Vr, 20 Nov, 2020 om 10:07 AM