Bij het uitbreiden van de Ovatic Web App nemen we bestaande functionaliteiten over, maar gaan we ook verder; alle bestaande wensen worden bij de herontwikkeling afgewogen en waar wij veel toegevoegde waarde zien, geïmplementeerd!


De consequentie hiervan is dat de "oude" modules ons soms tegenhouden in de ontwikkeling van mooie nieuwe features. Een goed voorbeeld zijn rapportages die we verrijken met extra filters, gegevens en ingebouwde navigatie. Deze werken uiteraard alleen in de Web App. 


Om teleurstelling en frustratie te voorkomen bij het gebruik van de klassieke modules kiezen we ervoor bepaalde onderdelen uit te faseren.


In dit artikel houden we voor je bij welke onderdelen verplaatst zijn en waar je deze terug kunt vinden in de Web App.


Onderdelen

De volgende onderdelen werden naar de Web App gemigreerd en zijn niet meer te beheren via TRS-Plan:


Basisgegevens

Het invoeren en beheren van basisgegevens (bijvoorbeeld gegevens zoals betalingskanalen, blokkeercodes, etc) is nu volledig verplaatst naar de Web App. Lees meer:


https://lvpres.freshdesk.com/support/solutions/articles/7000081720-basisgegevens

Rapporten

Alle rapporten vind je in de web app onder het onderdeel:


Middelen (na 23.4)

Een Middel is een faciliteit die verhuurd kan worden bij een zaalverhuur-evenement.

De middelen vind je terug in de Web App onder het kopje faciliteiten.


Artikelen (na 23.4)

Artikelen kunnen worden toegevoegd aan een  zaalverhuur-evenement, of verkocht worden in de kassa.

Je vind artikelen en voorraadbeheer terug onder het kopje artikelen.